Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ulice Antonína Macka v Brně
Kubík, Peter ; Pěknica, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je rekonstrukce ulice Antonína Macka v Brně. Ulice se nachází v městské části Brno-Královo Pole. V současné době vede středem ulice vysoký násyp, který dříve sloužil pro vlečky. V dnešní době, se už nepoužívá, a proto v rámci rekonstrukce bude násyp upraven. Stávající ulice Antonína Macka je jednosměrná. Pro zkvalitnění místní dopravy, jsem ulici navrhl jako obousměrně průjezdnou. Také je zde vystavěn příliš dlouhý přechod pro chodce, který při rekonstrukci bude upraven, pro větší bezpečnost chodců dle příslušných norem. Při návrhu rekonstrukce jsem se zaměřil, na zvýšení počtu parkovacích míst ve výše zmíněné ulici. Důležitou součástí práce, bylo také napojení se na stávající okružní křižovatku, která se napojuje na ulici Sportovní. Uvažované byly 3 varianty řešení z kterých se nakonec vybrala jedna na podrobnější zpracování.
Morkovice – rekonstrukce obytné zóny
Kubová, Simona ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí pozemní komunikace a vhodného vyřešení parkovacích míst mezi bytovými domy ve městě Morkovice – Slížany. Na ulici Kolaříkova byly navrženy dvě varianty a na ulici Školní jedna varianta. Komunikace jsou řešeny jako obytná zóna.
Komplexní urbanistická analýza se zaměřením na dopravní problematiku vybraného veřejného prostoru města Litomyšle
Tašnerová, Lucie ; Boulaz,, Ivana (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na urbanistickou analýzu, veřejný prostor a dopravní situaci v centru města Litomyšle. Seznamuje s dopravní problematikou Smetanova náměstí s ohledem na vytvoření kvalitního veřejného prostoru. První část popisuje současný stav a vývoj náměstí. Druhá část je zaměřena na analýzu prostoru. Jsou zde definovány současné problémy a limity náměstí, kterými veřejný prostor ztrácí na kvalitě a není kvůli nim možný další rozvoj. Třetí část práce řeší návrh variant, které tyto problémy a limity minimalizují, nebo dokonce eliminují. V závěru práce je navrženo výsledné řešení pro revitalizaci prostoru tak, aby došlo k rozvoji veřejného prostoru a eliminaci současných limitů a problému se zachováním urbanistické koncepce centra města.
Řešení statické dopravy v Uherském Ostrohu na ulicích Rybáře, Svobodova, Dlouhá
Pěček, Lukáš ; Kučera, Pavel (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zpracování dokumentace pro řešení statické dopravy v intravilánu obce Uherský Ostroh na ulicích Rybáře, Svobodova, Dlouhá, z důvodu nedostatku parkovacích míst ve stávajícím stavu. Součástí dokumentace je také řešení cyklistické dopravy na cyklotrase „Moravská stezka, Uherskohradišťská“ s číselným označením 47 a celkové zklidnění dopravy na řešených ulicích.
Studie dopravního řešení vnitrobloku ulic Kamanova Kubešova v Brně
Pibil, Tomáš ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je studie dopravního řešení vnitrobloku ulic Kamanova a Kubešova v Brně. Jedná se o 3 varianty. 2 jsou řešeny jako zóna 30 a jedna je řešena jako obytná zóna. Cílem této práce je zlepšit dopravní situaci v dané lokalitě, hlavně se zaměřením na zvýšení počtu parkovacích míst, jehož je v této lokalitě velký nedostatek.
Krematorium
Hančík, Dominik ; Kacálková, Lenka (oponent) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vypracování projektové dokumentace krematoria v městské části Mařatice u Uherského Hradiště. Novostavba se nachází ve východní části Mařatic a je navrhována v lokalitě, která svým charakterem představuje plochy pro výstavbu veřejných pohřebišť a souvisejících služeb. Navržená novostavba krematoria bude samostatně stojící, částečně dvoupodlažní a částečně podsklepená stavba. Objekt bude svou funkcí plnit požadavky na sakrální stavbu. Objekt je založen na základových pasech z prostého betonu lokálně doplněna o základové patky v místě nosných železobetonových sloupů. Stavba je členěna na tři základní sekce, které jsou rozděleny dle své funkce na sekci spojenou s vykonáváním posledního rozloučení, sekci sloužící k provádění kremace a sekci administrativní. Novostavba je řešena jako částečně dvoupodlažní a částečně podsklepený objekt s dominantní vystupující částí, která má za úkol pomyslně představit dlouho cestu rozdělující dva rozdílné světy. Část částečného podsklepní je navržena s ohledem na možnost vytvoření samostatných parkovacích prostor pro zaměstnance krematoria. První nadzemní podlaží představuje stěžení část celé novostavby a v této úrovni je navržen veškerý provoz. Částečné druhé nadzemní podlaží je situováno v SEKCI A – tedy v prostorách, které slouží ke konání posledních rozloučení. Toto podlaží je navrženo s ohledem na vzrůstající tendenci doprovázení těchto pietních aktů živou kapelou. Konstrukčně je objekt řešen jako klasická zděná stavba v úrovni 1NP – částečně podsklepení je konstrukčně tvořeno tvarovkami ztraceného bednění. Stropní konstrukce bude provedena v kombinaci jako těžká monolitická železobetonová stropní deska doplněna o předepnuté stropní panely Spiroll. Střešní konstrukce celého objektu je řešena za pomoci extenzivních plochých střech v několika výškových úrovních. Tyto konstrukce jsou navrženy se spádem 3%. Venkovní fasáda navržené novostavby bude tvořena třemi odlišnými materiály. Jednotlivý druh použitých fasádních materiálů se odvíjí od jednotlivých sekcí novostavby. První typ fasády je řešen typem provětrávané konstrukce opláštěn dřevěným obkladem druhu Rhombus z modřínového dřeva. Druhý typ fasády je opět zvolen typu provětrávané konstrukce s opláštěním z plechových velkoformátových šablon s charakterem falcovaného plechu. Třetí typ fasády je poté řešen probarvenou pastovitou silikátovou omítkou v bílé barvě.
Ulice Antonína Macka v Brně
Kubík, Peter ; Pěknica, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je rekonstrukce ulice Antonína Macka v Brně. Ulice se nachází v městské části Brno-Královo Pole. V současné době vede středem ulice vysoký násyp, který dříve sloužil pro vlečky. V dnešní době, se už nepoužívá, a proto v rámci rekonstrukce bude násyp upraven. Stávající ulice Antonína Macka je jednosměrná. Pro zkvalitnění místní dopravy, jsem ulici navrhl jako obousměrně průjezdnou. Také je zde vystavěn příliš dlouhý přechod pro chodce, který při rekonstrukci bude upraven, pro větší bezpečnost chodců dle příslušných norem. Při návrhu rekonstrukce jsem se zaměřil, na zvýšení počtu parkovacích míst ve výše zmíněné ulici. Důležitou součástí práce, bylo také napojení se na stávající okružní křižovatku, která se napojuje na ulici Sportovní. Uvažované byly 3 varianty řešení z kterých se nakonec vybrala jedna na podrobnější zpracování.
Komplexní urbanistická analýza se zaměřením na dopravní problematiku vybraného veřejného prostoru města Litomyšle
Tašnerová, Lucie ; Boulaz,, Ivana (oponent) ; Májek, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na urbanistickou analýzu, veřejný prostor a dopravní situaci v centru města Litomyšle. Seznamuje s dopravní problematikou Smetanova náměstí s ohledem na vytvoření kvalitního veřejného prostoru. První část popisuje současný stav a vývoj náměstí. Druhá část je zaměřena na analýzu prostoru. Jsou zde definovány současné problémy a limity náměstí, kterými veřejný prostor ztrácí na kvalitě a není kvůli nim možný další rozvoj. Třetí část práce řeší návrh variant, které tyto problémy a limity minimalizují, nebo dokonce eliminují. V závěru práce je navrženo výsledné řešení pro revitalizaci prostoru tak, aby došlo k rozvoji veřejného prostoru a eliminaci současných limitů a problému se zachováním urbanistické koncepce centra města.
Řešení statické dopravy v Uherském Ostrohu na ulicích Rybáře, Svobodova, Dlouhá
Pěček, Lukáš ; Kučera, Pavel (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zpracování dokumentace pro řešení statické dopravy v intravilánu obce Uherský Ostroh na ulicích Rybáře, Svobodova, Dlouhá, z důvodu nedostatku parkovacích míst ve stávajícím stavu. Součástí dokumentace je také řešení cyklistické dopravy na cyklotrase „Moravská stezka, Uherskohradišťská“ s číselným označením 47 a celkové zklidnění dopravy na řešených ulicích.
Morkovice – rekonstrukce obytné zóny
Kubová, Simona ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí pozemní komunikace a vhodného vyřešení parkovacích míst mezi bytovými domy ve městě Morkovice – Slížany. Na ulici Kolaříkova byly navrženy dvě varianty a na ulici Školní jedna varianta. Komunikace jsou řešeny jako obytná zóna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.